eviltwin

ponedjeljak, 28.02.2005.

čarobni trenuci i trnuci

ima jedan čaroban trenutak kad se strah pretvara u punu sigurnost. kad shvatiš što hoćeš, a briga za realizaciju nestane. mislim da strah proizlazi iz nesigurnosti u sebe. a ja sam, evo, od prekjučer, siguran. prije dva tjedna počeo sam pisati nešto, ali rasplinulo se. ovako:
mirisi... ne mogu reći da mi određeni miris nije ostao negdje u odjeći nakon sinoć. osjetio sam ga samo na trenutak. trnutak, to je najprije pisalo, prije ispravka. već je to negdje bilo, ne sjećam se više. trnutak je lijepa slučajna riječ, ona mora dobiti značenje. možda su trnuci nešto nalik trncima, ali nekako deblji i dublji.
vidiš, misli su letjele. prekjučer sam skupio rasute riječi. odjednom mi je sve postalo sasvim jasno. evo još, kad se trnutak pojavio prvi put, negdje u travnju prošle godine:
prutak

prolazim, prolaziš, mimoilazimo se
lovci stoje u luci
lovci ribolovci
zrakoplovci
i trnuci, kad sjedim na ruci
- 14:07 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>